Pondělí 2. 6.

9:30 – 10:30 - FILMOVÁ REKLAMA ZA TATÍČKA MASARYKA

Kateřina Hlouchová, redaktorka portálu MediaGuru

Rádi vzpomínáte? Kateřina vás během okamžiku přenese do doby, kdy reklama trvala i několik minut a byla plná osobitých příběhů. Přijďte na přednášku, která vás možná inspiruje více, než myslíte.

11:00 – 12:00 - JAK NALÁKAT DO KINA PŘES PŮL MILIONU DIVÁKŮ
CASE STUDYTvůrci kampaně pro film Babovřesky 

Pro své fanoušky si připravili osobitý merchandising a s odpůrci se na Facebooku nemazlili. Ani Trošku. O tom, jak se dělá kampaň pro filmový trhák roku, vám povědí přímo její autoři.

12:00 – 13:00 - KAMPAŇ, KTERÁ NENÍ PRO VŠECHNY
CASE STUDYTvůrci kampaně pro film Môj pes Killer

Jak byste lákali diváky na film neznámé autorky, ve kterém nenajdete slavnou tvář a herci vlastně ani nejsou herci? Přijďte si poslechnout ty, co to dokázali. Upozornění: mainstreamu nepřístupné.

15:00 – 16:00 - DVAKRÁT TESTUJ, JEDNOU TOČ

Ivan Tomek, odborník na marketingový výzkum

Vyzkoumáno: Tato přednáška, vám může ušetřit desetitisíce. V dnešní době se testuje už téměř všechno, ať jde o název filmu, klíčovou scénu či reklamní spot. Šetří se tak peníze a čas. O pretestech vám poví Ivan Tomek.

Úterý 3. 6.

9:00 – 10:00 - 10 HŘÍCHŮ ČESKÉHO PRODUCT PLACEMENTU

Petr Fridrich, specialista na product placement

Propagovat produkty ve filmu je skvělá věc, ale jen do té doby, než to začne otravovat diváky. Jaké největší nešvary se v product placementu dějí a jak na něj jít rafinovaněji? To se dozvíte na přednášce Petra Fridricha.

10:00 – 11:00 - OD CASABLANCY PO BATMANA
Otto Bohuš, ottocopy.cz

Má to pár slov – a vydělá to miliony. Slogan. Proč ho některé plakáty mají a jiné ne? Jaký další text zapůsobí? Co má společného Titanic se Zkrocenou horou? A co na to Vetřelec? Text plakátů tlumočí copywriter Otto Bohuš (ottocopy.cz).

11:00 – 12:00 - KAMPAŇ, KTERÁ MÁ PŘÍBĚH
CASE STUDYTvůrci kampaně pro film Příběh kmotra

Tento film provázela do kin masivní kampaň, která se objevila snad ve všech typech médií. Televize, internet, rádio, billboardy. Přijďte si poslechnout, jak tohle všechno ukočírovat a přitom z toho vytěžit maximum.

12:00 – 13:00 - V HLAVNÍ ROLI VIZUÁL
CASE STUDYTvůrci kampaně pro film Kandidát

Podmanivý vizuál, originální titulní skladba a filmová trička. Takto o své diváky bojoval film Kandidát. Zajímá vás, jak propagovat satiru, která se strefuje právě do reklamních praktik? Přijďte v jednu hodinu do Malého kongresového sálu!


 

Co vás čeká?

icon-aq_block_4

Přednášky

Ví, jak prodat film, tvoří skvělé kampaně a svými reklamními kouzly se netají. Přijďte si poslechnout odborníky na filmový marketing.

icon-aq_block_5

Soutěž

Jsou 4 a mají 2 dny, aby přesvědčili porotu, že jejich kampaň byla tou nejlepší. Sledujte soutěž, ve které jde o filmový marketing!

icon-aq_block_6

Párty

Usadily vás filmové trháky Zlín Film Festivalu do sedaček natolik, že to potřebujete trochu rozhýbat? Uvidíme se v 21:00 na Open Air Placu!